Deletedmom_247 amh değerim 1.19’du ve en son polip görüldü rahim içinde, 1 bucuk sene korunmamama rağmen gebelik oluşmamıştı ve stres yapıyordum. En son vazgeçtim ve kariyerime odaklanmaya karar verip işe girdim, işe girdiğimi öğrendikten 2 hafta sonra gebe kalmışım. Demem o ki kafanızdan tüm düşünceleri atın. Gerekirse vazgeçin o en doğru zamanda size gelecek, bu esnada tıbbi yardım tabiki alın mesela eşinizde muayene olsun ama gün sonunda kafanızı boşaltın ve rahat olun lütfen, en doğru zamanda bebek sahibi olmanızı temenni ediyorum. İyi günler🌸