Hepinize günaydın canım anneler,
Bugün itibarıyla 41.haftamıza girdik. Suyum ya da nişanım gelmedi. Ara ara yoklayan yalancı sancılarım oluyor fakat doğum kendiliğinden başlamadığı için bugün öğleden sonra yatışım yapılacak. İlk doğumum olacak. Suni sancı verilir demişti poliklinik doktorum. Epey araştırdım ama herkeste farklı sürelerde etki ediyormuş sanırım suni sancı.
Nasıl bir süreç olacak bilmiyorum, tecrübesi olanlar bilgi desteği verebilir mi lütfen 🌸
Garip duygular içindeyim, bugün yarın evladımı kucağıma alacağım inşallah sağlıkla. Dualarınızı esirgemeyin🤲🏻💕 Dönüşlerinizi bekliyorum.