Kızlar 3.trimester döneminin başındayım ağrılarım oluyor tahlil yaptım idrar yollarında biraz enfeksiyon çıktı doktor üromisin 3g diye bir antibiyotik verdi hamillik sürecinde bunu yaşayan veya bu ilacı kullanan bu ilacı olmasa bile bu süreçte antibyotik kullanan annelerimiz varmı? Bebeğe bir zararı olurmu lütfen bir birimizi bilgilendirelim.