highlighter1010 Merhaba 29.haftamdayım 32.hafta çalışabilir raporunu 31 veya 33.haftamdayken alabiliyor muyum o tarihte eğitime yazılmışım doktora gitmem zor olacak Teşekkürler şimdiden
irem41- highlighter1010 merhaba,cogul gebelik degilse eger 31.haftada alamazsiniz ama 33 te alabilirsiniz diye biliyorum sadece 1 hafta kaybiniz olur rapor suresi icin
Minik6075 highlighter1010 doktorunuza 31de muayene olursunuz. Sonrasında rapor için telefonda görüşürsünüz o size mesaj olarak iletir. 32 de almanız gerekiyor çünkü raporu
highlighter1010 Sevgikelebegi777 irem41- Baby_B Granit Minik6075 Çok teşekkür ederim herkese 31 de muayene olup 32+0 da yazdıracağım raporu 🌼
Sevgikelebegi777 Bana iş yeri 32 olduğun an alıp vermen lazım dedi doktorum telefonla yazdı iletti hemen 32 de bazı yerler geçince kabul etmiyor