Evett dün miraç kandilinde sabah post açmıştım sancım var diye sabah 4te bir uyandım adet sancısı gibi sancım var geçer diye bekledim geçmedi 9 gibi evden çıktık geldiğimizde 5 cm açık dedi ebe çok şükür dedim akşam yatmadan önce egzersiz yapmıştım yerde oturup bacaklarımı açtım vesaire derken ilişki sonrasında sıcak duş aldım bilmiyorum ne işe yaradı ama sonra bekledim sancı odasına çıkana kadar bi yarım saat çıktım saat 10 olmuştu o sıra açıklık 7 cm olmuş dedi çok şaşırdık hatta sonra ebem suyumu patlattı süreç hızlandı 8 oldu derken ben zaten 8den sonra sancı hissetmeye başladım artık sonra sancım geldikçe sadece Nefes Egzersizleri yaptım o kadar önemli ki gerçekten nefes alıp vermek sakin karşılamak derin derin nefes alıp verdim sancıya karşılık sonra ebe bidaha açıklık baktı derken o elledikçe zaten açıklık artıyor derken büyük tuvalet hissin gelince söyle dedi söyledim baktı tam açık dedi nerdeyse yatakta doğuracaktım yan odaya geçene kadar sonra 2 ıkınmada geldi bal kızım doktor çok iyi dedi ıkınırken de mesela hiç kesmedim ıkınmayı bırak diyene kadar o yüzden 1 dakika içinde nerdeyse doğdu güzel kızım şimdi hastanedeyiz şükürler olsun ikimizde iyiyiz rabbim herkesi bir avazda kurtarsın kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏✨