Bmoon Iydrnjg Anneci olması, çok sinirli olması, herşey de hep itiraz etmesi, konu ne olursa olsun illa zıt gitmesi olumlu bişey olsa bile, ve en en sevmediğim trip atması. Şunları kaldırdık mı %100 oluyor 😄
Busra333 Iydrnjg hmmmm sanırım çok söylenmesi … ya çok bilmiş olması😃 bir yandan seviyorum bilmiş olmasını saygım artıyor ama bana karşı kullandığında 🤯🤯🤯🤯🤯
Asyaninannesi_ Bmoon bütün kötü huyların beden bulmuş hali hepsini cıkarırsak adamdan eser kalmiycak gibi 😄
gokcekocyigiit Iydrnjg Tam anlamıyla bir Başak burcu, aşırı titiz, düzenli evet bazen çok iyi ama bazen zor 🤭😅
Leyla2525 Iydrnjg başak burcu olması. Adam resmen takıntı sürekli orayı şöyle yap burayı böyle yapalım. Yani saracağım halıya bile karışıyor
Meltemanneolsun Leyla2525 ayy zor anam başak benimki de öyle eleştirir elestrir her şeyin en iyisini o biliyor
Razismom Leyla2525 😂😂😂😂 aboo oğlum 4 aylık ve başak burcu… Resmen ileriyi düşündüm acaba öyle mı olur 😂
Gamzeli55 Çok sinirli olması..çok titiz olması.değişik bir kişiliğe bürünmesi bazen…ikizler burcu olduğu için herhalde..
Pinarkorkmazer Iydrnjg eşimin her şeyini seviyorum gıcık olduğum huylarını hatta ona karşı sinirlenmeyi bile seviyorum 😂 insan sevdiğinin her şeyini sever ♥️ eşim de bence bana karşı öyle 😀