feynnur Kızlar bu hastane çıkışları kullanışlı mı diğerlerinden farklı tam olarak anlayamadım kullanışlı mı? Yaz beneği olacak o yüzden bununla serin iyi olur diye düşündüm ama zıbınsız oluyo sanırım bide içinde giyilen üst bağlanmıyo mu anlyamadım 
seyma0661 feynnur yaz bebeği olacaksa müslin kumaş da bakabilirsiniz sanırım bu penye. Ve dediğiniz gibi o bağlanmayan şey bende de var çok saçma yani 😂 çıtçıt taktırıp pijama üstü niyetine giydiririm dedim