Ebru_ebru Polyana12 yaa çok teşekkür ederim mutlu ettiniz beni sizinde aynı şekilde sohbetiniz güzel ☺️
Ebru_ebru Polyana12 Uyumuyorum bu saatte bakıyorum size post açtınız mı diye hemencik 😂 Güzel sohbetiniz var gerçekten ☺️☺️
Ebru_ebru bereninannesi__ Beren de çok hoş 🌸 benim düşündüğüm birkaç isim vardı fikir olsun diye söyleyeyim o halde size ☺️☺️ Arya , Eflin ,Eslina .. benim bebiş erkek bizde daha karar veremedik bakalım bizde önerilere açığız ☺️
Polyana12 Ebru_ebru ya teşekkür ederim bende burda muhabet sohbet olsun zamanımız geçsin annelerimizle konuşalım diye post açıyorum öyle ☺️
Ebru_ebru Polyana12 Çok güzel düşünüyorsunuz bende yurtdışında yaşıyorum tekim burada zaman geçiyor benim için de güzel oluyor eşim de bu hafta akşam evde değil o yüzden sohbet güzel oluyor yoksa sıkılıyorum çok fazla ☺️☺️
bereninannesi__ Ebru_ebru arya kedimizin adı 😂😂 Eşim game of thrones esinlenip koymuştu 4 yıl önce patladı bu sene valla. Erkek olsaydı benim de aklımda bora, Kıvanç, Deniz, Alp, Göktürk vardı 😍
Melmur Polyana12 saat 3 den beri ayaktayım uyuyamıyorum neredeyse hergece böyle haftada ikikez sabaha kadar uyuyabiliyorum😵💫 gerisi ayakta geçiyor