minaa_2356 ben 2024 ocakta 5 haftalıkken kese vardı bebek yoktu kürtaj edildim patolojide normal gebelik çıktı, üç ay korundum sonra ağustosta hamile olduğumu öğrendim. Eylülde 9+3 te bebeğimin kalbinin durması sebebiyle kürtaj edildim. Genetik bakıldı bebeğe, 69 kromozomlu bölünemeyen yarı Özdeş ikiz çıktı. Psikoloji berbat halde olduğu için hiç çocuk düşünmedim kürtajdan sonra bir ay boyunca her gün kanamam oldu ekimde adet gördüm, aralıkta düşük beta ile hamile olduğumu öğrendim ama o da kimyasaldı on gün adet gecikmesinden sonra kanamayla attı vücut onu da. Bunun üzerine doktor eşimle benden kan testi aldı genetiğe gitti hafif düzeyde pıhtılaşma sorunu olduğunu öğrendik. İlk kez bu ay deneyelim istedik beklemedeyim bat 8 gün var. Allah herkesin hakkında hayırlısını versin kucağımız boş kalmasın inşallah çok zor bir süreç 😔