Ben de önce dışarda gittim çok az kaldığı için bir kere makine parası vereyim dedim, 4 yılı geçti hala evde yapıyorum. Acısı yok, istediğin zaman atabiliyorsun. Tüm vücut yapmaya vakit olmadığında bile ihtiyacın olan bölgeye uyguluyorsun bence evde çok daha rahat