Aslikryl Çok kötü bir şey bu vajinada sanki iğneleniyor bacaklarım kasılıyor ama sancım yok bu neden oluyor acaba sanki her an doğum yapacakmışım gibi suyum gelecekmiş gibi hissediyorum var mı yaşayan 🥲🧐
4cocukannesi_ Aslikryl dediginizin aynısını ben yasıyorum sanki alt tarafa igne batırıyorlar suyum patlayacakta dogack gibi oluyorum ozellıkle hareket edince oluyor 😊
Aslikryl Sanmıyorum yanma yok ama böyle bebek hareket ettikçe daha çok batıyor iğne batma hissi veriyor hareketi gidince duruyor 🤨
Mervecimmm Aslikryl o kadar bilemem tabi ama ben de çok idrar yolu enfeksiyonu olur ama hiçbirinde idrar yaparken yanma olmaz mesela. Ama doğum sancısı falan değil yaşadığın merak etme. Yalancı sancı olabilir belki
ezgiasilsoy Aslikryl aynı şekilde bende de, bebek baskısıyla beraber vajinanın iç ve karna yakın olan kısmına iğneler batıyo sanki acıdan kıvrandırıyor bazen . 35+3üm bende. Bebek baskısıdır herhalde ya
Aslikryl 4cocukannesi_ aynen ya doğuracakmışım her an suyum gelecekmiş gibi oluyor heleki bu son zamanlar 😇
9Busra9 Bende 36+4 üm aynıları bana da oluyor rahim büyüyor ve doğuma hazırlanıyorda olabilir. Bende birde karın sertleşmeside oluyor birde kaskatı kesiliyor. Yarın randevum var gidip soracağımm