Bugün itibariyle 37 ye girdim ben her an doğum bekliyorum artık .doktorum doğa da bilir 41 e kadar gidebilir de dedi .Şimdilik bir sorun çıkmazsa vajinal doğum görünüyor.siz de durumlar ne 37 ye giren ve doktoru Doğumla ilgili bir şeyler söyleyen var mı? Ya da vücutta ne gibi değişiklikler var?Ben de iştahım bi tık azaldı mide bulantılarım oluyor bir de sık çıkmamakla birlikte ishal var akıntılarım da arttı