Hanımlar 38+2 deyim bugün sabah uyandığımda bacağımı şöyle bi düz uzatayım dedim bi ağrı girdi tarif edilenez. Sanki bıçak saplandı hala orda. Bacağım şişti noluyo anlamadım. Sabah randevum var diye acile de gitmedim hiç yaşayan oldumu üstüne bile basamıyorum