Halide65 Ortalık hastalığına yakalanan var mı arkadaşlar bir haftadır geçmedi öksürmekten ciğerlerim söküldü. İlaç alamıyorum ne alsam iyi gelir fikri olan var mı.
Mervecimmm Halide65 az önce başka bir başlıkta bu konu konuşuldu. Kesinikle doktora gitmelisin kendi kendine geçer diye bekleme daha kötü olmadan doktora git mutlaka ♥️
hberfin Halide65. Ben acile gittim antibiyotik verdi ve parola serum istedim onu verdi serum o gün için iyidi ama sonra gene ağrılar çıktı antibiyotik iyi geldi ama parol la beraber içince
Merve-metin Halide65 dün gece acildeydim doğuma 10 gün kaldı domuz gribinden şüphelendiler şükür test negatif çıktı serum taktılar doğuma az kaldığı için antibiyotik verdi doktor inşallah geçer doğuma kadar
Princess_momm Halide65 ben tam 15 gün oldu öksürek grip geçmiyor sinirmden ağlıyorum artık ☹️. İlaçda kullanamıyorum yapmadığım bir tane bile tarif kalmadı ama hiçbiri fayda etmiyor beslenmemde o kadar iyi ki ölü yese dirilir🤣 ama yinede bir gram değişim yok 🥴.
Halide65 Mervecimmm acile gittim serum verdi sadece parol verebilirim dedi. Başka bir şey yapamayız bitkisel bakın dedi. Hangi bitkiye baksam zararlı yazıyor. Serumu Aldım ama iki saat sürdü etkisi. Nefes almakta bile zorlanıyorum
Halide65 hberfin bana antibiyotik veremeyiz dedi sadece parol iç bitkisel kullan dedi. Ama çok kötü geçmiyor hiç. Bir saat iyiysem geri kalanı kötüyüm. Çok öksürünce de korkuyorum bebeğe zarar veriyorum diye
hberfin Halide65 bana verdi klavunkat olanı eczane verdi kadin doğuma da gidince doktora sordum kullan dedi
Halide65 Princess_momm bende de durum aynı ama çok tuhaf bir durum iyiyim diyorsun başa sarıyorsun. Süt karabiber bal yaptım ciğerlere iyi gelsin diye yine de bana mısın demiyor
Halide65 hberfin öyle mi kaç haftan kaldı acaba doğum yakın diye mi verdi sana. Bana dedi veremem parol dışında😔
Princess_momm Halide65 trendyoldan kozalak macunu birde kızılcık macunu aldım onlar sanki biraz iyi geldi 🥲.