Birumud beta HCG degerinin yüksek olmasından kaynaklı 10-12. Haftadan sonra düşmesi bekleniyor. İnşallah bir an önce düşer. Ben şuan 19. Haftamdayim benimde çok yüksekti ve hâlâ yüksek. 2 güne bir serum(sf+zofran ya da kemoset ya da zofer) yaptırarak durabiliyordum. Çünkü asla ne bir şey yediriyor ne de içiriyor. Serum kesinlikle en iyisi. Önce 150 ml ilaçlı serum sonrasinda 500 SF yaptırınca vücuttaki besin ve su yetersizliğine de iyi geliyor. Bol bol dua edin ve bol bol uyuyun. Uyanık kaldıkça her şeyden tiksiniyorsunuz çünkü.