Zorlu o kadar bunaldım ki aynı sizin gibi. Hayatım değişti bi anda . Son 1 ayda artık bazen nefes alamıyor gibiyim. 4-5 aydır kızım kreşe gidiyor sürekli hastalık hastalık. İşte yılbaşında 4 gün hastanede yattık zatüree infülanza. Ben çalışır raporu almıştım. Raporumu değiştirdim doktordan zaten benimki de riskli bir sürece girmişti. Bir anda işimi bıraktım Düzenimi değiştirdim. Sürekli doktoruma gittiğimde doğum olacak korkusuyla gidiyorum çünkü her an olabilir diyor her hafta gittiğimde. Sürekli bilinmezlik. Hava zaten kötü kızımla çok dışarı çıkamıyoruz bir anda eve tıkıldım bir anda kreşi bıraktık doğum korkusu bir yandan kızım sağlıklı Doğacak mı kuvöze girecek mi korkusu. Şu an 36 küsürÜm. Kimse beni anlamıyor resmen