aleynaeskici_0 Merhaba hanımlar ben 20 haftalık hamileyim ara sıra mide yanması ve bulantı yaşıyorum peki ya sizlerin hamilelik süreciniz nasıl geçiyor kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
Ayshababy aleynaeskici_0 20 haftalikim canım sabahtan akşama kadar mide yanmasi çekiyorum şuanda bebişim az az küş gibi tekmeliyor
Huzurluanne05 aleynaeskici_0 ilk trimestıra göre güzel çok şükür.mide yanmam var.yemeklerden sonra bı şişkinlik var.22+6
mehtapbayarr aleynaeskici_0 cuma günü kanamam oldu hastaneye gittim kese saglam kalp atislari var dediler dün de kahverengi pıhtılı lekelenmem oldu 7. haftadayım çok stresliyim heveslerim sevincim kursağımda kaldı desem yeridir düşükten korkuyorum
ilayda_96 aleynaeskici_0 30+3 haftalık hamileyim doğumuma az kaldı nasipse çok heyecanlıyım ilk 3 ay zor geçti halsizlik ve uyumak beni mahvetti ondan sonrası aşırı aşırı rahattı 2. Trimester dönemim harika geçti 3. De öyle pek zorluğum yok şu an ama hareketlerim kısıtlandı artık haliyle bir de çalıştığım için ekstra yoruluyorum sırt ağrım çok var onun harici normal geçiyor şu anlık ama 8. Aydan sonra ne olur kim bilir 🥹🥰
gndgdumelike 19.haftadayım bende mide bulantılarım geçti ama özellikle akşamları sanki yediklerimi hazmedemiyormuş gibi şişkinlik yaşıyorum bebiş de ufak ufak hareketlerini hissetirmeye başladı🥰
aleynaeskici_0 gndgdumelike ya benimde zaten akşam yatağa geçtiğimde mide yanmam oluşuyor diğer türlü iyi çok şükür 🙏🏻
Merve2608_ gndgdumelike bende 17. Haftadayım, akşamları karnım daha fazla şişiyor, sizde de böyle mi?
Ayse3434ay gndgdumelike bende de o şişkinlik hissi ya bıyume atagı gecırıyormıs bebekler yürüyerek baş etmeye çalışıyorum
Ftmukn aleynaeskici_0 gaviscon çok iyi gelio benimde mide yanmam oluyordu bi kaşık içiyorum hemen kesio yanmayı hamilelerin kurtarıcısı resmen
Rukiye2eu 26+4 selam . Mide yanması haricinde çok güzel geçiyor , çok hareketsiz amaa bu zmn kadar hiç kendini hissettirmedi heyecanla hareket etmesini bekliyoruz
Salihaa16 Rukiye2eu her bebek aynı degil cankm benim ilk kızım da cok hareketli degildi. Doktorun normal goruyorsa bir sey yoktur Allahın izniyle
Hlya1993- mehtapbayarr ilayda_96 ilk trimestrim bugün bitiyor. 2 kilo vererek kapattım çok zorlandım. Hiçbirşey yiyemiyorum. Çok halsizim. Allah herkesin yardımcısı olsun.
mesusaa mehtapbayarr hiç korkma bende tam bu haftada kanama yaşadım dedim kesin düşük yapıyorum hastaneye gittim fitil verdiler onunkullandım bi kaç hafta kahverengi lekelenmem oldu şu an gayet sağlıklı ilerliyor sadece kanamam olduktan sonra hareketlerimi azaltıp hep dinlendim sende öyle yap
tazeannesese mehtapbayarr korkma benimde 6. We 8. Haftada kanamam oldu kanama alanı oluşmuştu şükür bebeğin durumu iyiydi. Progestan kullandım hiç iş yapmadım sadce yemek we tuwalet için kalktım ayakalarmin altına yastık koydum sırt üstü yattim bol su içtim.İki aya yakın kahwerengi lekeler geldi onlardan korkma dedi doktor 13. Haftada lekeler kesildi şimdi 18+6 olduk 🌸
Aysegulanne83 mehtapbayarr çok geçmiş olsun Korkmayın bende aynı şekilde yaşadım kanamam çok olmuştu kan sulandırıcıda kullanıyorum onunda etkisi vardı. Kesede ve bebekte çok şükür iyiydi. Kese çevresinde kanama alanları oluşmuş progestan iğne yapıldı . Ve enfeksiyon varmış serumla düşürdüler değerini. Şu an iyiyiz 🙏 sonradan koyu renkte geldi oda kanamanın son zamanlarıydı ve temizlendik .
anneoluyorum94 ilayda_96 ben de 29+1’deyim ilk üç ay bayağı zorladı, sonrasında bu zamana kadar çok şükür çok güzeldi. 28 hafta itibariyle kasılmalar başladı sizde de oluyor mu?
Elmasekeri1 aleynaeskici_0 19+1 bulantılarım azaldı ama akşam yemeğinden sonra şiş hissediyorum hic rahat edemiyorum sürekli yorgunluk ve uyku hissi devam 😊hamileliğin prenseslik donemi diyorlar birde 🤣 bu a şükür gene de 🙏
ilayda_96 anneoluyorum94 benim hiç kasılmalarım olmuyor yani nasıl bir şey bilemiyorum arkadaşımla aynı haftalardayız onun aşırı pelvis ağrısı var benim hiç bir ağrım sızım yok kasılmam da olmadı henüz
Liyaipek1 anneoluyorum94 Benimde 28+3 deyim ama ara ara karnımın içinde değişik bir ağrı kasıklarımda ağrı oluyo
Dyguackgz 21+0. Sadece baş ağrısı çekiyorum. Sabah akşam geçmeyen baş ağrısı artık kafayı yicem bütün enerjim gidiyo. Neyse buna da şükür diyoruz.
Talentedmom Dyguackgz ay sen de mi öylesin başım çok ağrıyor dünden beri uyuşuyor sanki kafamı duvarlara vurasım var deliricem Parol da içiyorum yok geçmiyor
Elfnur_ 24+0 Sade soda için kizlar 1 saat sonra rahatlıyorsuuzn ben öyle yapıyorum hem magnezyum agrilariniza da iyi gelir
Meltemanneolsun 13+2 mide bulantım bir gidiyor bir geliyor. Ama çok yürüdüm 1 haftadır belim çok ağrıyor kuyruk sokumum çıt çıt sürekli. Doktorum riskin geçti gezebilirsin dedi biz kalktık GAP turu yaptık cocukime bir şey olmadı sanırım ya arada sancıyor sadece
Pinar59 Meltemanneolsun bende 13+4 belimde ağrı oluyor kalçaya vuruyor hatta sol bacağıma da vuruyor ara ara
Hulu61 ilayda_96 Kasılma olmaması çok normal benimde olmuyordu ama bebek toplanması da kasılmaymış doktordan öğrendim bende 30 dan sonra az az oldu 34 üm şuan günde birkaç kere oluyor o da normal
anneoluyorum94 ilayda_96 aslında ben de yaşadığım şeyin kasılma olduğunu bilmiyordum. Bebek bir yere toplanıyor o an bir ağrı giriyor karnımı okşuyorum biraz o şekilde duruyorum sonra geçiyor. Araştırdım meğer kasılmaymış. Erken mi yaşamaya başladım bilemiyorum
Meryeli Hulu61 merhaba, bebek toplanma anında ne hissediyorsunuz ? Ben nasıl tarif etsem bilmiyorum sanki kalp atışlarım mı değişiyo, yoksa tansiyonum mu oynuyo. Ama bi şeyler oluyor yani sizde de oluyor mu ?