Sznbb 1234m düşük olmayabilir hemen korkutma kendini benimde oldu ilk 3 ay hatta kırmızı yoğun kanamam bile oldu bebekle ilgili değildi doktorun yüksek ihtimal progesteron fitil verecektir acile gidip içini rahatlatabilirsin. Bazı özel hastanelerin acillerinde nöbetçi kadın doğum uzmanı oluyor.
Hasret18ayaz 1234m çok geçmiş olsun benimde bir önceki gebeliğim in 8+3 te kalbi durmuştu kürtaj edildim hemen ardına tekrsr hamile kaldım pıhtılaşma ilaçları kullanıyorum şuan 17+1 gebeyim Rabbim sizede sağlıklı hamilelik nasip etsin
Kfse Korkmayın, ilk dönemlerde benimde oldu stres yapmadan doktorunuzla iletişim kurun daha sonra muayeneye gidin mutlaka. Benimde oldu çok şükür her şey yolunda devam etti. Bu gece dualarınız geri çevrilmez inşallah her şey yolundadır 💕
Nraltnk Benim de 6. Haftada başıma geldi çok korkup stres yapmıştım sonraki gün doktoruma gittiğimde elhamdülillah her şeyin yolunda olduğunu yine de tedbir amaçlı fitil ve iğne kullanmam gerektiğini söyledi bu yüzden doktorunuzla iletişim kurmalısınız
beyzaakartal 1234m ya çok üzüldüm Allah sabır versin size inşallah en yakın zamanda Allah hayırlısıyla size tekrar bir evlat nasip eder 2 ay önce benimde bebeğimin kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım Allah kucağımızı boş bırakmasın inşallah 😢
Sznbb 1234m Allah sabır versin benimde iki düşüğüm oldu. Araştırmanızı öneririm ben de pıhtılaşma çıktı.
beyzaakartal 1234m ben gittiğimde 9 haftalıktım bebek 8+1 de kalmış en son hemen yatışım yapıldı ilaç ile bebeği keseyle birlikte düşürdüm ama tam anlamıyla içim temizlenmediği için gece 11 de kürtaja aldılar mecburen
1234m Sznbb araştırcam inşallah birkaç gün beklicem düşmezse kürtaj olcam sebebi neymiş onuda öğrencem Rabbim izin verirse
Svdakyn beyzaakartal çok geçmiş olsun. Rabbim sağlıkla kucağına alacağın evlatlar nasip etsin inşallah
beyzaakartal Svdakyn çok teşekkür ederim inşallah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip olur hem çok istiyorum hemde çok korkuyorum