Özelde gayet durumu iyi dediler. ben zaten ultrason çıkışında 2 sayfalık bir kağıt veriyorlar ya imza atman için onun direk resmini çektim özele gösteririm diye 😂 saolsun özel doktorumda hem serebellum denilen görünmeyen alana hemde beyin kalbe detaylı baktı 😍