Serraa05 Hıc bilmıyorum suanda devlet e gidiyorum. Vala ozele gıtmek korkutuyo benii ates pahası :) ama gelişim sezeryan 1300 dıye duymuştum
Mervekkurt Merhaba fiyat konusunda bileğim yok ama ben de size başka bir soru sorayım. Palmiye de hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz acaba doktorunuzdan.antakya da doktorum ama değiştirmeyi planlıyorum. Önereceğiniz iyi bir doktor var mı acaba
Esse123 Mervekkurt ben akın karacaya gidiyorum ve çok memnunun çok ilgili çok iyi bildilendiriyo ve çok sıcakkanlı
Esse123 Nese25 Nese25 az önce hastaneyi aradım Normal doğum ve zorunlu sezaryan 1250 ₺ İsteğe bağlı sezeryan 2500 t