thingma rozamomy ya kasılma nasıl oluyo acaba tam olarak? Karnıma ağrılar giriyo afedersiniz kakam var gibi ama olmuyo, bazen belime giriyo. Onlar kasılma mı?
Ergul1 41Ecrn- Son 59 uygulamaya göre ama 3. Sezeryan olacağı için daha erken gelir 2. Bebegimde 35+4 doğdu buda erken doğarsa korkusu var
Nihal_- Ergul1 sezeryan benim de 3.üncü erken gelme durumu mu oluyor canım ? İlk iki gebelikde öyle bişey olmadı