Nihal_- Ergul1 sezeryan benim de 3.üncü erken gelme durumu mu oluyor canım ? İlk iki gebelikde öyle bişey olmadı
Ergul1 Nihal_- İkinci çocuğum erken doğduğu için bununda öyle olacağını hissediyorum iç güdüsel canım 38.haftasını bekler inşallah
aybarinannesi Amabanavardendi inşallah hepsi sağlıkla gelsinler❤️ 1950 civarıydı 32. Hafta kontrolünde🙏🏻
betul_ozer 41Ecrn- 40+4 olduk gelmeye niyeti yok doktorum 42. Haftaya kdr bekleye bilir dedi bekliyoruz bakalım ne zmn gelirse