Merhaba bebeğimin boynuna yakın iki tane kordon gördü doktor ultrasonda ama suyum iyiymiş kilosu da iyi bebişin bir hafta sonrabidaha bakıcak sezeryan önerdi riskli bi durum sanırım bebeğin oksijensiz kalma durumu olabilir bende korktum açıkçası riske atmak istemiyorum sizce düzelir mi bi haftada yoksa düzelme ihtimali çok mu düşük yeri daraldığı için cevaplarsanız sevinirim🙏