Merhaba hayırlı kandiller öncelikle , kızlar benim ilk doğumum sezaryen doğumdu mecburi olarak (bebeğim üç defa kordonu boynuna dolamıştı )şimdi yine gebeyim 24. Haftaya giriş yaptık yurt dışındayım sezaryen zorunluluğu yok ikinci normal de olabilir açıkçası bende bir problem olmazsa İnşallah normal dogum istiyorum 🥹ama sürekli aklıma doğum geliyor kaldı 3 ay zaman çok hızlı geçiyor çok korkuyorum acaba nasıl olur vs diye düşünmeden edemiyorum kızımı bırakıp doğuma gidersen ne yapar bensiz diyorum lütfen bugün dualarınıza beni de katar mısınız zamanı geldiğinde sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım su gibi doğumlarımız olsun İnşallah 💞💞💞💞💞