pnar-06 evet olabilir benim cikti ama maalesef gecersiz ya kulture bakteri bulaştırmişlar labortavurda kacgundur doktor sonuc bekliyordu ordakilerin hatasi yuzunden sonuc yok saka gibi ya. Agrim var sancim var mesaneden vuruyor %100 pozirif gelecek benim eminim. Yarin sabah saglik ocagindan vermeye gidecem umuyorum bukez islerini duzgun yaparlar yoksa ozele gidip yapacam artık gina geldi