Nasirliiii off off 27me giricem nerden baksan 1 aydır bu ağrılarla uğraşıyorum. Doktorum bunların çokta normal olmadığını söyledi fizik tedaviye gittim kan aldı romatizma varmı diye çıkmadı ama bende d vitamini eksikliği çıktı daha doktora gidemedim inşallah ondandır diyorum pazartesi gidicem sonucu internetten gördüm. Sabahları yataktan çıkmak ölüm evde bastonsuz yürüyemiyorum. 10 gün rapor aldım cuma gittim hastaneye yeniden bi 10 gün daha verdiler. Sol bacağımda her yerim ağrıyor diz kapağım kalçam baldırım her yerim. D vitamini de işe yaramazsa ortopediye gidicem doppler çekilicem. Her işim kaldı alışverişim işim gücüm