Kbradll 17+3 haftalık hamileyim başından beridir çatı ağrısı çekiyorum doktorum normal diyor ama şu bir kaç gün vajinamda batma hissi var böyle iğne batarmışcasına tedirgin oluyorum ilk gebeliğim normalmi bu ağrılar ve bir sıkıntı olmaz değilmi