26+6 haftalık hamileyim günde 2 kez tansiyon ilacı kullanıyorum ve tansiyonum 2 gündür çok dengesiz gidiyor 12/5 ken 10/4 çıkıyor dün 1 2 saat 13/5 te sabitlendi akşam da hersey gayet iyiydi şuan 14/5 çıkıyor ne yapmam lazım acile gitmem gerekiyor mu şişlik filan yok doktor 28.haftada çağırmıştı ama erken gideceğim şuan ne yapmalıyım sizce ?