Buseipek35 Gebeliğim ama yinede hatırlamıyorum 😅 Şuan da 4+5 haftalık hamileyim keseyi kaçıncı haftada gördünüz kalp atışı kaçıncı haftada duydunuz anneler
petronix Buseipek35 Ay benimde 2. Gebelik sanırsın herşey sıfırlanmış😂bişey hatırlamıyorum 5+1 kese gördüm şuan 7+5 salı günü randevum var kalp atışı için gidecem inşallah duyulur🌸 7 de falan duyuluyor diyorlardı buradaki anneler
Smiley87 Buseipek35 7-8 hafta civarı gidersen hem kese hem kalp atışı duyarsın inşallah. Daha önce gidince gereksiz stres yaşıyor insan 😅
Beyhan_muslu Buseipek35 5+1 de kase ve kalp atışını duyduk ama doktor çok erken normalde 6. Haftadan sonra duyulur demişti
Pembe_bulut 6+5′te keseyi gördük. Kalp atışı da ekrandan gözüküyordu minicik ama dinlemedi bile doktor duyulmaz diye. Devlet hastanesi cihazları çok gelişmiş olmuyor galiba… 10 gün sonraya randevu aldım kalp atışı için bakalım 1 yıl gibi geçecek bir 10 gün daha 😂
Asug1 asli0101 bende 5.haftamda gittim kese görremedi alttan da bakmadı. İki hafta sonra gel dedi. Yani 7.haftada inşallah o zaman görünür dimi. İnsan panikliyoda
ikimelekannesi___ Buseipek35 bu haftada gördüm bende net değildi ama vardı haftaya bir daha gittim 5+3 o zaman net bir kese gördük kalp atışı için haftaya gel dedi bir türlü nasip olmadı şuan 7 haftalık oldum sanırım Salı günü gidicem kalp atışı içinde hayırlısıyla
Loveis Benimde 3 sene oldu herşeyi unutmasam da daha heyecanlı ve tedirginim. Beta hcg yi hesapladim ona göre 4+6 da gidip görmeyi düşünüyorum, cumaya randevu alicam zaten anca dayanabilicem 😅
ikimelekannesi___ Melike_karaca34 maalesef hala doktora gidemedim o kadar zor geçiyor ki günlerim bulantı ve halsizlikten kalkamıyorum
3nmber Melike_karaca34 bugün gittim kalp atışını gördük ama sesi duyamadık cihazdan dedi doktorum cuma tekrar gideceğim inşaAllah
Melike_karaca34 ikimelekannesi___ Allah yardımcınız olsun 3 aya kadar öyleymiş sonrası rahatlarsınız inşallah