Sais bulamadım sebebini c vitamini olan meyveleri kestim, kan ilacını kestim, folik asiti kestim, tatlıyı kestim hepsini sırayla denedim ama fayda etmedi vücuttaki artan progesteron hormonu yapıyormuş bi de terlersem sıcak basarsa kaşıntım artıyor her gece ılık-soğuk arası duş alıp yatıyorum iyi geliyor