Kızlar eşimin anneannesi vefat etti, Mersin’de yaşıyorlar biz istanbuldayız. Otobüsle gitmeyi planlıyoruz ama yaklaşık 15 saat süren bir otobüs yolculuğu oluyor. Ve 2 gün sonra da geri döneceğiz. Yani 3 gün içinde 30 saat yol gitmiş olacağım. Sizce bir sorun olur mu ? Çekiniyorum gitmeye açıkçası deneyimlerinizi paylaşır mısınız?