Deniz88 benim ilk değerim 51di doktorum bakmadı bile 15 gün sonra kese için gel demişti ve 15 gün sonra gittiğimde kese karından ultrason ile göründü canım. 1 hafta sonrasında da kalp atışı duyuldu. Hemen gitmene gerek yok bence de. Tabi kanama ya da aşırı ağrın olursa hiç bekleme acile git. Güzel haberler al inşallah ❤