Melek_0288 Kızlar 34+3 haftalık hamileyim ama öğleden beri bel ağrım çok var ne uzanarak ne ayakta hiç bir şekilde geçmiyor bu durumu yaşayan varmı aranızda 2 gün sonra hastane kontrolüm var