Sevgi-ada yazmayi unutmusum aynen tansiyon🤦🏻♀️korkuyorum insaAllah bksi yoktur haraketleri gayet iyi şükür acaba bana folik asit ve demir vitamin falan vermisti onlar bitti 2 hafta oldu kansizligim da var zaten ondan mi oluyor zayıfım bide halsiz kalıyorum galiba güçsüzlesiyorum