Selam kızlar sizlere birşey sormak istiyorum kızlar kızım iki yaşına girecek gece mama içiyor ben düzene oturttum gündüz yarım biberon ara sıra öğle uykusunda veriyorum bazen vermiyorum istemiyor gece yatmadan yemek yiyor uykusunda uyanan kadar yarım biberon mama içiyor sadece 120-130 CC 1 hafta ara ile büyük biberondan yarım biberona düşürdüm büyük biberon su var yanimda mama yerine onu teklif edip veriyorum ve bu gece yani bu gün 1 biberon 120-130 CC bir kere içti az önce de yemek yedi uyudu uykulu iken önümüzdeki hafta perşembe 1 hafta olmuş olacak yarım biberona alisali şimdi sorum şu Perşembe hununden itibaren 120-130 CC nin daha mı aşağısında vermeliyim yoksa hepten kesip ful su mu teklif etmeliyim yardımcı olursanız sevinirim 💖💖