Ay bugüne kadar hiç bir zorluğunu yaşamadım hamileliğin ama şu döneme girince gerçekten aşırı zor olduğunu anladım resmen rahatmışız ya 1. Ve 2. De 😂 Ama zaman geçmiyor bana da öyle geliyor 28+1 olduk bizde ama doktoruma göre 31 haftalık ne zaman doğururum hiçbir fikrim yok saldım artık hahahahah 😂😂