sbnmcan_ yarından sonra 30 haftalık olucaz. Bende hep vardı bu problem ama bebek büyüdükçe daha çor artıyor haliyle. Hareketlerimde kısıtlama fln yok çok şükür. Hatta ilkinden karnım daha çok büyüdü. Ama sürekli hareket halinde olmam iyi geliyor sanırım. Sadece çok hareketli olup sonra oturup yada yattigim zaman kalkmak ölüm gibi geliyor. Yataktan kalkmadan önce biraz egzersiz yaparsam günüm daha güzel geçiyor