Hevinnn Kızlar dün rahatsızdim hastaneye gittim doktor hani gebelik var mı diye sordu bende şuan da bilemiyorum dedim gebelik testi verdi bugün de dedi ki var mı yok mu belli değil kadın doğumuna görün bende ne son geçen ayın 8 de olmuştum sizce var mıdır
Parinas Hevinnn yok malesef. Ama geçen ayın 8inde olduysanız adetiniz çok geçmiş demektir. Düzensiz adet var belli ki bir kadın doğuma görünün belki söktürücü verir belki sebebini bulur. Pcos falan da olabilir
Loveis Hevinnn canım daha çok erken yani yumurtlaman bile yeni olmuştur. Şubat ayında tekrar test yapmayı dene.