Gulsah______ Merhaba, 32.haftamdayım bebek hareketlerini daha sert hissediyorum ve kasılmalar oluyor aynı durumda olan anneler var mı acaba??
ElifAbr Gulsah______ ben de 32.haftalarimdan beri sürekli yaşıyorum bunu. Doktoruma bahsettiğimde bu kadar kasılmayla dogum olmasi gerekir ama tık yok sende diyor. 39 haftalık olacağım 32lerden beri bu kasilmalarla geziyorum🤷🏻♀️
Yalinn8 Gulsah______ 33 um var tabi, 2 gun once dr daydim gayet normal dedi, magnezyumu duzenli al dedii
Gulsah______ ElifAbr ooo desene daha devam edicek benim de haftaya kontrolum bakalım ne dicek Dr korkuyorum