Kızlar yarın 15 haftalık olcak bebişim sabahları tansiyonum hep çok düşük oluyor akşama doğru anca kendime geliyorum ona alıştım artık ama bu aralar kalp çarpıntım çok olur kalbim 2sn kadar deli gibi atıyo sanki ağzımda hissediyorum sonra normale dönüyor bazen 10 dk da bi oluyo vazen farklı oluyo değişiyor yarın kontrolüm var ama doktor tansiyonumu bile ciddiye almamıştı bunu da umursamıycak büyük ihtimalle yaşayan varmı merak ettim?