Sevgilimmmmmmm 18 haftalıkken kalp atışı gibi hissettim. Dün akşama kadar hissettim. Ama bugün hiç hissetmedim. Normal mi
Fatmadmr37 Sevgilimmmmmmm daha küçük hareketleri çok kuvvetli olmayabilir. Çikolata falan yiyip sol tarafınıza yatıp bekleyin hareketlendir belki.
Gizemnur1111 Sevgilimmmmmmm o haftalarda ben de az az bazen hiç hissetmiyordum hele ayakta yoğun bi günse pek hissetmiyordum ama sonra sonra düzene giriyor
Birbenbirbebek Sevgilimmmmmmm normal canım normal hatta doktorum bana artık sunu takma lütfen yaaa 2. Gebelikte 21 e kadar hissetmemen bile normal demişti suan 22 haftalık en azından sabah öğlen akşam bir hissediyorum 🥹
Fatmadmr37 Sevgilimmmmmmm ondan da olabilir benim de ne zaman çok yorulsam kızım hareket etmezdi. Hatta anneme sormuştum o bile öyle söylerdi ne zaman kendimi çok yorsam sende hareket etmezdin korkardım diyodu. Biraz yatıp dinlenin içinizi ferah tutun bir şey yoktur inşallah.