Esrpl Merhabalar bebeğim 51 günlğkmoldu bugün tekrar kahverengimsi pembemsi akıntım oldu. Lohusalığı böyle uzun süren oldu mu aranızda? Regl olacaksam acaba önden böyle az az mı geliyor acaba?
Esrpl esca344 bana da eğer ilişki sonrası veya aşırı miktarda bir kanama olursa gel demişti de rwgl olup olmadığını tam anlayamıyorum şuan