Tüp bebek gebesiyim ancak henüz kese görmeye gitmedik çarşamba günü gideceğiz. Transferin 12. Günü beta hcg 981.70 2 gün sonra kan verdiğimde 2326.15 çıktı. Sizce ikiz mi? İkiz gebeliklerde 3 3.5 kat artış oluyor yazanlar olmuş ama sormak istedim bilgisi olan varsa 🌼