Lila16 Merhaba, 2 3 dakika boyunca göbek altımda kalp atımı gibi bişey oldu, önce şiddeliydi sonra yavaşladı hıçkırık mıdır sancı mıdır? Ağrı yok denecek kadar az ? Dışarıdan tekme gibi durmuyor.
seyma0661 Lila16 hıçkırık olabilir aynı yerde bi süre kalp atışı gibi oluyor bazen çok uzun sürünce rahatsız ediyor pozisyon değiştirsem de durmuyor 🫠
Lila16 Rozzzzaa ay şimdi dindi. Hıçkırıktı sanırım oğlumda hiç yaşamamıştım, kızda yaşayınca korktum ne bu diye. 30 haftalığım daha erken baya korktum 😢 ama belli hıçkırıkmış ayyy 😍
Lila16 Baby_B ağrı anlık stres yaptım sanırım yok denecek kadar azdı. Hıçkırıktı sanırım teşekkür ederim yorum için
Lila16 Rozzzzaa amin teşekkür ederim yorumunuz için de. Siz de sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi eğer hamile iseniz ❤️