21+3 üm bulantılarım azaldı ama birsürü farklı şey başladı bir iki haftadır bel ağrısı bacak ağrıları kasık ağrısı başladı beni en çok rahatsız eden karın şişkinliği sabah uyandım normalim bi bardak su içsem veya iki lokma bir şey yesem şişiyor patlayacak gibi oluyorum kanızlık zatem var karın şişliği ama midemde de var sıkıntı ne yesem içsem şişiyor günlerim çok kötü geçiyor aşırı halsizlik var ağrılarım çok şişkinliğim berbat patlayacak gibi hissediyorum tarifi yok ya ilk uyandıgımda 5aylık göbeğim varsa bir bardak su içince 8 9 aylık gibi oluyor göğsümün altından başlıyor şişlik mide şişliği.. hani 2. Trimester çok kolay geçiyordu hamile oldugunu unutuyordu insanlar enerjik güzel geçiyordu….. varmı böyle olan tekmiyim ben yani şişlik bendede var diyen duyuyorum ama akşamları oluyor diyorlar bende sabah kalktığımda başlıyor gece uyuyana kadar rahatsızlıktan uyuyamıyorumda zaten uykuda yok geceleri doğru düzgün vallahi kafayı yicem ben bu gidişle bitsin artık şu hamilelik diye gün sayıyorum asla bi tat bi zevk almıyorum mutşu da değilim…