deniz_95 2019taha kişiden kişiye değişiyor heralde ben ilk hamileliğimde 14’te hissediyordum bu hamilelikte henüz 11’deyim bakalım ne zaman hissedecem😂😂
Busecan 2019taha benim ilk gebeliğim 19da hissettim bence normal bu haftalarda başlıyor genellikle zaten endişe etmeyin
Zeydanus Her gebelık farklı. Benım ılk 21 de ıkıncı 18de ucuncu 16da bır kac defa hıssettım amma duzenlı deyıll daha net hıssetmem ıcın doktor dedı 18hafta sonrası
Maveraa Benim de ikinci yarın 20 haftalık olucaz inşallah ama hala hissetmiyorum inşallah bi sorun yoktur🥺
Goktug16 Maveraa benimde 2.pek hissetmiyorum daha 22 haftalık olduk salı günü detaylı ultrason var inşallah hersey normaldir bir sorun olmaz çok endişeliyim
Mrvemr3449 Kızlar ben 33+5 haftalık olduk az önce hareketlendi yine eşim elini koydu sonra kaburgama vurdu sanırım korktuk resmen ses bile duydu eşim 😀😀
Maveraa Goktug16 Rabbim sağlık sıhat versin. İnşallah herşey yolundadır kardeşim 😍 24. Haftaya kadar normalmiş galiba hissetmemek tamamen düzenli bir şekilde
Mucize2025 2019taha Benimde ikinci gebeliğim ve 17+5 haftalık hala hissetmiyorum. İlk gebelikte 16 haftalıkken hissettim. ister istemez korkuyorum inşallah bı sorun yoktur