Merhaba 🌼 ben çok yeni tüp bebek gebesiyim. Biz evlenirken sma taraması yoktu tüp bebek uzmanına söylediğimde sma genetik hsstalıklardan sadece birisi adını bile duymadığımız bir sürü hastalık var ailenizde ani ölüm ya da böyle bir öykü var mı dedi bildiğimiz kadarıyla yok. Eşimin ananesinin ölen çocukları olmuş ama kayınvalidemler 5 kardeşler hiç birinde bu şekilde ölen çocuk yok. Sağlık ocağı doktoru 11. Haftaya kadar yaptırmamız gerektiğini söyledi cuma günü gidip kan vereceğiz. Hamileyken sonuç çabuk çıkıyormuş umarım böyle bir durum olmaz. Tüp bebekte en iyi embriyolar seçildiği için genetik hastalıkların da daha az görüldüğünü okumuştum bilgisi olan var mı?