Çok yorucu ve ağrılı bir süreç ama şöyle düşünün kapalı kutuda mis gibi büyüyorlar çıkınca gazı, ağlaması, beslenmesi vs çok daha yorucu bir süreç olacak. Elbette onun da kendine özgü güzel yanları var ama bugünler özleniyor inanın. Sağlıkla kavuşun inşaAllah bebişlere 💕