Minikmercimek_ Kids te sordum ama çok yanıt alamadım 5 aylık bebeğim 2 ay emdi sadece 2 ay sahım yaptım 1 aydır hiç yapmadım memedeki süt bozulur mu? Tadına baktım tatlı geldi bna? Versemmi vermesemmi? Çevrem verme arrık diyo emmiyo zaten vsvs bi yardım anneler
seyma0661 Minikmercimek_ ay postunuzu görünce aklıma geldi kayınvalidem de eltimin doğumunda ilk sütü sağ verme bayatlamıştır o demiş 🤣🤣🤣 çok gülmüştüm
Minikmercimek_ mlkkk versemmi ki sagım yapıp bir de su var arrık sutum cogalırmı bilemiyorum uzun süredir sagmadıgım icin
elmaelmaelma 🙄 Daha önce de çay içtikten hemen sonra bebeğimi emzirsem ağzı yanar mı diye bi konu görmüştüm. En garip konularda ya bu konu ya o konu birinci olur ama seçemedim şu an. Memedeki süt bozulur diye kim söyledi size Allah aşkına 🤦🏻♀️
Rabiamina seyma0661 mantık olarak bakarsak bebek 3 4 saat emmedigi zamanda bayatlar. Kaç damla sonra tazesi geliyormuş acaba 😅
seyma0661 Tutaste_ gün arkadaşları duysa rezil olur 3 çocuk doğurmuş kadın 😂 zaten ilk doğduğundan hastaneye çıkana kadar da bu bebek kirli eve gidince bi güzel yıkayalım demiş 🫠 eltim ne kadar istemese de birkaç gün sonra yıkamış ve göbek bağı 40güne kadar düşmemiş enfeksiyon olmuş. Eltim de gurbette bende gurbetteyim bakalım bizim başımıza neler gelecek 😂
Rabiamina Minikmercimek_ memedeki süt nasıl bozulsun Allah aşkına. Bir de bebek zorlayinca belki emecek. Mama vermektense süt en güzeli. Tüm cahiller sizin çevrenize mi toplandı
Minikmercimek_ Rabiamina kalıcı meme reddi benimki. Zorlamadıgımı nerden çıkardınız? Kimse bebegi 5 aylık olmıs bu şekilde uğraşmaz ki çok gördüm çevremde. Yaşamayan yargılıyor işte anca sağol yanıtım için de bu arada.
seyma0661 Tutaste_ yani normalde öyle bi insan değildir ama bende şaşırdım sanırım eltimi tek ve savunmasız görünce panter kesildi
Minikmercimek_ esca344 kız o kadar saçma uygulamanın dışı gereksiz post lar varken benim soru niye saçma geldi 1 aydır sagım yok dedim ebelerde bozulur veya eksir diyor her kafadan ayrı ses yani
Minikmercimek_ Bus-ra590 aşkım sutu sagıp ben içicem demem lazıö bı kadar saçma gelebilmesi için size😀😀 şimdi askıya alınmıcagımı bilsem saçma postları boy boy bıraya atıcam da nyyse 😀
Akireee Minikmercimek_ yani soruyu herkes cok garipsemis ama ben sol gogsumu epey nadir emzirirdim ve kizim cok da emmek istemeezdi birgun tadina baktim biraz tuzlu gibiydi. Bozulmaz ever ama tuz orani degisiyor bence
Eslem2112 Akireee bozuk olduğundan deil canım tuzlu olmasıya fazla yorulmadan yada memedeki terden olabilir
Minikmercimek_ Akireee aynneen öyle canım işte benim merak ettigim bu bebeğe zarar verirmi kas yapmak isterken göz cıkarmak istemez hiç bir ANNE