2tane bitirdim açıktan. İkisi de iki yıllık. Hatta birini dört yıllığa tamamlamak için sınava girdim, kazandım da ama kazandığım üniversiteye çok uzaktayım, o yğzden gidemiyorum.
Sorulara hazırlanıp geçilebilir evet. Ancak öğrenmek istiyorsanız kitabı açıp emek vereceksiniz. Zor olmuyor. Eğlenceli bir şey bana göre. Eylül ayı geldiğinde yeniden kayıt olacağım yeni bir bölüme.